بازگشت به سلامت ، بازگشت به روال عادی

بازگشت به سلامت ، بازگشت به روال عادی


با شروع فصل بازگشت به مدرسه به سلامت باز می گردیم؟ در اینجا چند راه وجود دارد که می توانیم به طور معمول این مورد را کنار بگذاریم و دستورالعمل های سلامتی Blue Apron را روشن کنیم. این پست توسط Blue Apron حمایت می شود.

بازگشت به روال معمول مدرسه

اکثر ما خاطرات خوبی از بازگشت به مدرسه داریم. بعد از یک تعطیلات طولانی و گاه به گاه تابستانی ، معمولاً پر از بستنی و مسافرت ، من واقعاً مشتاق شروع دوباره یک روال عادی هستم! من فکر می کنم حتی بیشتر از سال نو ، ماه سپتامبر واقعا احساس طراوت دارد – رطوبت از بین می رود ، آشپزی در خانه معمولی می شود و همه کمی سالم تر از تابستان برمی گردند.

در اینجا چند روال معمول وجود دارد که از یافتن آنها بسیار خوشحال می شوم:

رفتن به مدرسه

پس از گذراندن حداکثر 2 ساعت در ماشین در داخل و خارج از اردوگاه تابستانی ، نمی توانم صبر کنم تا به مدرسه برگردم! مدرسه مازن حدود یک مایل فاصله دارد و توس 10 دقیقه پیاده روی دارد ، بنابراین وقتی آن را پیاده و جلو می برم 4 مایل پیاده طی می کنم.

مازن کوچک در سال 2019!

کتابخانه ی مدرسه

ورزش های پاییزی

فوتبال Co-Rec برای من و توماس ، و یک ورزش جدید برای Mazen! او در پاییز امسال در لیگ بیس بال لیتل شروع می کند! او بسیار هیجان زده برای بازی است ، و ما از دیدن او در حال انجام کارهای جدید بسیار هیجان زده ایم. توس در پاییز امسال برای فوتبال بسیار جوان است ، اما ما ورزش های زیادی را در حیاط خود انجام می دهیم تا آن را جبران کنیم 🙂

افتادن دستان ورزشی در وسط

ای کاش می توانم “پیوستن جدید به ورزشگاه” را به لیست اضافه کنم ، اما متأسفانه این هنوز کاملاً مشخص نیست.

شام خانوادگی

فصل تابستان آنقدر گهگاه است که گاهی به بچه ها اجازه می دهیم در استخر غذا بخورند یا وقتی بیرون بودیم و مشغول خوردن غذا بودیم. من هیجان زده ام که غذای خانواده را برگردانم (و امیدوارم یک جلد جدید روی میز برای افرادی که می شناسید آماده کنید!). ما قبلاً پشت میز بودیم و مهمترین روزهای خود را می گفتیم – روال عادی که گاهی در تابستان از دست می رفت. بیا برگردونیمش!

در ماه ژانویه ، من یک پست وبلاگ در مورد شروع دستور العمل های سلامتی نوشتم. دستور العمل های سلامتی با چند ارتقاء اضافی سالم شده اند: آنها در حال حاضر در بخش 4 نفره ، با هر هفته گزینه های بیشتر و با برخی از گزینه های سفارشی متناسب با سبک غذا خوردن شما ، در دسترس هستند. می توانید هر هفته دستورهای غذایی با دستور العمل های سلامتی را در منوی خود ترکیب کرده و مطابقت دهید ، یا می توانید کل منوی سلامتی خود را درست کنید – انتخاب با شماست.

دستور العمل های سلامتی دارای غذاهای غنی از نظر تغذیه و مواد فوق ستاره با تمرکز بر کربوهیدرات های پیچیده ، فیبر و آنتی اکسیدان ها است. آنها همچنین مواد سبک تری دارند (به جای ماست یونانی به ماست یونانی فکر کنید). آنها صادقانه احساس می کنند چیزی است که من از ابتدا در آشپزخانه خودم ایجاد می کنم (منظورم این است که واقعاً خوب است!).

دستورالعمل های سلامتی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و از 5 جعبه اول خود 120 دلار تخفیف بگیرید! (بهترین پیشنهادی که در تمام طول سال داشتند)

در اینجا سه ​​دستور العمل داریم:

  • ماهی قزل آلا اسپانیایی و گیاهی کینوا با خمیر خرما بادام
  • کاسه های سبزیجات و کوسکوس ادویه ای شاورما با آروگولا و ماست لیمویی بو داده
  • گوشت خوک کبابی و مایو کالابریایی با سالسا ورد و کدو سبز

سلامتی با دستور العمل های پیش بند آبی و مواد اولیه روی یک میز پیشخوان قرار داده شده است

ماهی قزل آلا اسپانیایی با کینوا گیاهی

ما این دستور غذا را به دلیل ترکیب طعم های شیرین و شیرین آن دوست داریم. از مخلوط ادویه اسپانیایی گرفته تا خرما خرد شده در قسمت بالای بادام ، طعم کاملی داشت. من کاملاً عاشق ماست با تجربه در انتهای بشقاب هستم (چه ایده ایده ای خلاقانه).

غذای کامل واقعی

کینوا ، کدو سبز ، هویج ، ماست یونانی ، ماهی آزاد ، فلفل قرمز بو داده ، سیر ، خرما و لیمو = یک برد واقعی برای غذا !!

نکاتی از آشپزخانه من

من سیر خرد شده یا رنده شده را روی مایکروویو ترجیح دادم تا خرد شود. و هنگامی که برای اولین بار چند ثانیه با مایکروویو قرار ملاقات می گذارید ، حذف اندازه و هک بسیار ساده تر است!

شام سرو می شود

با ثبت نام و امتحان کردن اینجا ، دستور العمل های سلامتی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و تا 16 شام رایگان در پنج جعبه اول خود دریافت کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*