سامانه استعلام قیمت تجهیزات پزشکی و یافتن خریداران عمده – 1pezeshk


پیشرفت تکنولوژی رد پای خود را در تجهیزات پزشکی گذاشته است. هر ساله تجهیزات پزشکی با فناوری‌های جدید و قابلیت‌های بیشتر، توسط برندهای معتبر طراحی و تولید می‌شوند. از این رو برای بیمارستان‌ها و مراکز ارائه خدمات پزشکی، تجهیز کردن مراکز به تجهیزات مدرن و پیشرفته الزامی است. اما برای بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی که از بودجه محدودی برخوردار هستند، خرید هر یک از این تجهیزات، با قیمت بسیار مناسب در اولویت قرار می‌گیرد. یکی از موثرترین راه‌ها برای خریداران تجهیزات پزشکی با قیمت مناسب، استعلام قیمت است.

اهمیت استعلام قیمت

خریداران تجهیزات پزشکی با انتشار آگهی استعلام قیمت، می‌توانند تامین کنندگان معتبر را به راحتی شناسایی کرده و یک خرید مقرون به صرفه انجام دهند. از سوی دیگر بسیاری از شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده تجهیزات پزشکی که به دنبال خریداران عمده هستند، از این طریق می‌توانند در یک معامله تعداد بیشتری از تجهیزات را به فروش برسانند. در سامانه استعلام قیمت شرایطی ایجاد شده است تا هر دو گروه از افراد هم خریداران و هم تامین کنندگان یا فروشندگان تجهیزات پزشکی، بتوانند یکدیگر را به راحتی پیدا کرده و در طی یک توافق، یک قرارداد که برای هر دو سمت سودآوری دارد را امضا کنند.

انتشار آگهی استعلام قیمت آنلاین در هزاره

یکی از سامانه‌های معتبر و مهم جهت درج آگهی استعلام قیمت، سایت ارتباط گستران هزاره است. در این سایت شرایطی فراهم شده است تا خریداران بتوانند تجهیزات پزشکی را با قیمت مناسب‌تر خریداری و تامین کننده نیز بتواند محصولات خود را به صورت عمده به فروش برساند. تمامی شرکت‌ها به صورت یکسان در این رقابت شرکت می‌کنند و تنها ملاک ارزیابی قیمت، کیفیت و تعهدات خواهد بود. این اطمینان را به فروشندگان و خریداران تجهیزات پزشکی می‌دهیم که تمام اطلاعاتی که در خصوص آگهی‌های استعلام قیمت منتشر می‌شوند، محرمانه هستند و هیچگونه انتشار اطلاعات رخ نخواهد داد.

خدمات هزاره برای انتشار آگهی استعلام قیمت

استعلام قیمت می‌تواند بین خریدار و فروشنده نقش مهمی را ایفا کند. انتشار آگهی استعلام قیمت تجهیزات پزشکی در ارتباط گستران هزاره، مزیت‌های فراوانی دارد. از مهم‌ترین دلایل انتخاب این سامانه این است که در زمینه تجهیزات پزشکی، بسیاری از صنعتگران، تولید کنندگان و کسانی که به نوعی در ساخت یا وارد کردن تجهیزات پزشکی فعالیت دارند، در این سامانه عضو هستند. زمانی که شما به عنوان خریدار و نیازمند تجهیزات پزشکی آگهی استعلام قیمت را منتشر می‌کنید، با بخش بزرگی از کسانی که در این صنف فعالیت می‌کنند، آشنا خواهید شد.

اگر در گذشته در این سامانه فعالیت داشتید، می‌توانید به آرشیو آگهی‌های قبلی نیز دسترسی آسان داشته باشید. به صورت لحظه‌ای می‌توانید نسبت به بازدید آگهی مطلع شوید، تا بهترین پیشنهادات قیمتی را در یک محیط کاملاً رقابتی دریافت کنید. نه تنها آگهی استعلام قیمت تجهیزات پزشکی بلکه تمام آگهی‏های استعلام قیمت ستاد ایران در این سامانه منتشر می‏شود.

نحوه انتشار آگهی استعلام قیمت در هزاره

شرایط انتشار آگهی استعلام قیمت در سامانه ارتباط گستران هزاره به این صورت است که به عنوان خریدار، ابتدا باید تجهیزات مورد نیاز خود را لیست کرده و برای هر یک از محصولات مورد نیاز خود توضیحی دقیق را در نظر بگیرید. از جمله توضیحات می‌توان به مدل دستگاه، تعداد دستگاه و اطلاعاتی در خصوص شرایط پرداخت، استانداردهای مورد نیاز در هر دستگاه، شرایط حمل و نقل و البته تاریخ ارائه پیشنهاد قیمت، اشاره کرد.

روند ثبت آگهی استعلام قیمت ستاد ایران و سایر استعلام‏ها بسیار آسان است و در مدت زمان کوتاهی آگهی منتشر می‌شود. پس از اینکه آگهی منتشر شد، این امکان فراهم می‌شود تا بتوانید به طور اختصاصی به کسانی که مورد هدف شما هستند، آگهی استعلام قیمت ارسال شود و یا می‌توانید آگهی را به صورت عمومی منتشر کنید تا به فروشندگان جدید و بیشتری دسترسی پیدا کنید. پس از اینکه در تاریخ مشخص شده فرم‌های استعلام قیمت را دریافت کردید، با بررسی هر یک از موارد، با بهترین تولید کننده یا تامین کننده تجهیزات پزشکی می‌توانید وارد مذاکره شده و یک معامله مناسب را انجام دهید.

یافتن خریداران عمده

همانطور که اشاره شد زمانی که آگهی استعلام قیمت تجهیزات پزشکی آماده و منتشر می‌شود، آگهی به دو صورت خصوصی و عمومی منتشر می‌شود. به صورت خصوصی به این معنا است که سفارش دهنده آگهی تنها برای تامین کنندگانی که تمایل دارد با آن‌ها همکاری کند، آگهی استعلام قیمت را ارسال می‌کند و تنها از میان شرکت‌های معدودی انتخاب خود را انجام خواهد داد.

اما صورت دیگر انتشار آگهی استعلام قیمت به صورت عمومی است که امکان آشنایی با سایر تولید کنندگان و تامین کنندگان فراهم می‌شود. پس اگر شما نیز جزو تولید کنندگان تجهیزات پزشکی هستید یا در این صنعت فعالیت می‌کنید، از این فرصت استفاده کرده و با مراجعه به سامانه استعلام قیمت ارتباط گستران هزاره، آگهی‌های بیشماری که از سوی خریداران منتشر شده است را پیدا، متناسب با خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید و نیاز خریدار، در این استعلام قیمت شرکت کرده و شانس خود را برای بستن یک قرارداد سودآور امتحان کنید.

سخن پایانی

نمی‌توان گفت تنها قیمت، عاملی برای تصمیم گیری خرید است، اما در کنار سایر فاکتورها برای خریدار، قیمت نیز یکی از فاکتورهای مهم به شمار می‌آید. بی‌توجهی به قیمت تجهیزات پزشکی و سفارش خرید به معنای از دست دادن بودجه بسیار است. قیمت همیشه یکی از فیلترهای مهم به شمار می‌آید تا خریداران بتوانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. در اینجا استعلام قیمت اهمیت خود را نشان می‌دهد، نه تنها می‌توان از این طریق به قیمت واقعی تجهیزات پی برد، بلکه با بسیاری از تامین کنندگانی که نام آشنا نیستند، اما فعالیت موفقی دارند، آشنا خواهید شد.



منبع