قیمت خرید و فروش اسید آسکوربیک خوراکی در بازار ایران


اسید اسکوربیک یا همان ویتامین C یکی از کاربردی‌ترین محصولات شیمیایی است که به طور گسترده در بخش خوراک، غذا و دارو به عنوان مکمل غذایی و نگه‌دارنده‌ای قوی استفاده می‌شود، به عنوان مثال عملکرد آنتی اکسیدانی اسیداسکوربیک خوراکی نقش مهمی در مبارزه با عفونت‌های باکتریایی، تشکیل کلاژن در بافت فیبری، سلامت دندان‌ها و استخوان‌ها، تقویت پوست و مویرگ‌ها دارد.

همچنین از این ماده شیمیایی در صنایع غذایی مختلف به منظور بهبود طعم و رنگ نوشیدنی‌ها، فرآوری گوشت و پخت مواد غذایی نیز استفاده می‌کنند که همین گستردگی در کاربرد، خود عاملی مؤثر بر قیمت خرید و فروش اسید آسکوربیک خوراکی  در بازارهای جهانی است.

اسید اسکوربیک با فرمول شیمیایی C6H806 ظاهری کریستالی با رنگ سفید یا زرد و طعمی اسیدی دارد که در انواع گریدهای خوراکی، آزماشگاهی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارشناسان پیش بینی می‌کنند که طی سال‌های پیش رو با افزایش تعداد افراد مبتلا به سرطان، گسترش بیماری‌های قلبی و عروقی، سرماخوردگی، دژنراسیون ماکولا و آب مروارید (مرتبط با سن) بازار این محصول نیز بیش از پیش رونق بگیرد.

افزایش آگاهی مصرف کنندگان از مزایای مصرف محصولات غنی شده با اسید اسکوربیک در کنار پیشرفت‌های تکنولوژیکی مانند کشف روش‌های جدید استخراج، امکان تولید غلظت‌های بالاتر از اشکال خالص‌تر این ماده کلیدی را آسان‌تر کرده که مجموع این عوامل بازار اسید آسکوربیک را برای خریداران بالقوه آن جذاب‌تر کرده‌است.

حجم‌ تقاضا، کیفیت و گرید محصول، قیمت ارز، هزینه‌های تولید و حمل‌ونقل، شرایط سیاسی جهان و .‌.‌. تنها بخشی از فاکتورهای متعددی است که بر قیمت نهایی اسید آسکوربیک خوراکی تأثیر می‌گذارد. گاهی این عوامل چنان تأثیرگذار هستند که باعث نوسان قیمت این ماده شیمیایی به صورت هفتگی و حتی روزانه می‌شوند، از این رو برای اطلاع دقیق از قیمت خرید و فروش اسید آسکوربیک خوراکی در بازار ایران می‌توانید با شماره تلفن ۷۹۸۵۵_۰۲۱ تماس بگیرید.

این خط ارتباطی شما را به کارشناسان و مشاورین برخط هلدینگ پرسال متصل می‌کند. پرسال یکی از برترین شرکت‌های بازرگانی فعال در ایران است که امکان خرید عمده انواع فرآورده‌های شیمیایی اعم از اسید اسکوربیک خوراکی، پودر جاذب، پلی آمید6 ، گوگرد، اسید سیتریک و … را با کیفیتی ممتاز و قیمتی کاملا رقابتی برای کلیه خریداران محترم فراهم نموه‌است. به این ترتیب شما می‌توانید از طریق واتس اپ و یا شماره تماس ذکر شده اطلاعات تکمیلی را دریافت نموده و پس از ثبت سفارش، محصول خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.





منبع