معرفی کلینیک التیام نشیمنگاه –


کلینیک التیام نشیمنگاه یک مرکز تخصصی و در عین حال آرام و منطبق با استانداردهای روز دنیا برای درمان انواع بیماری های ناحیه مقعد است. در این کلینیک کلیه درمان ها با استفاده از لیزر انجام می شود بنابراین افراد به سرعت و به صورت سرپایی درمان می شوند. این امر خصوصا برای افرادی مهم است که شرایط شغلی آنها امکان بستری شدن به آنها نمی دهد. در کلینیک التیام نشیمنگاه شما با جدیدترین روش های دنیا زیر نظر متخصص عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با کمترین عوارض درمان خواهید شد.

 

اهمیت درمان بیماری های نشیمنگاه

بیماری های نشیمنگاهی بسیار شایع و آزاردهنده هستند. این بیماری ها در صورت عدم درمان صحیح، بطور مداوم و دوره ای باعث درد و ناراحتی می شوند. اگرچه افراد ابتدا سعی می کنند با درمان های خانگی و طب سنتی آنها را درمان کنند اما هیچ یک از این موارد درمان قطعی بیماری های مقعدی نخواهد بود. چه بسا تاخیر در درمان اصولی باعث گسترش بیماری شده و درمان های پیچیده تری بطلبد.

بیماری های نشیمنگاهی باعث درد و خونریزی در ناحیه مقعد شده و نشستن و راه رفتن را برای فرد دشوار خواهند کرد. خارش، سوزش و درد ناشی از این بیماری ها باعث می شود فرد تمرکز خود را در کار و زندگی از دست بدهد بنابراین کل زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد. از طرفی این بیماری ها خود به خود درمان نمی شوند و به مرور شرایط شما بدتر خواهد شد. قطعا درمان بیماری در مراحل اولیه بسیار ساده تر بوده و حتی از نظر هزینه هم بار مالی کمتری برای بیمار خواهد داشت.

بنابراین بیماران بهتر است با مشاهده علائم بیماری های نشیمنگاهی مانند بواسیر، فیشر و غیره به سرعت به دنبال درمان اصولی باشند. درمان های اصولی کمک می کنند به سرعت درد و ناراحتی شما برطرف شده و به زندگی عادی خود بازگردید.

 

مزایای استفاده از لیزر در درمان بیماری های نشیمنگاه

بیماری های نشیمنگاه در گذشته فقط از طریق جراحی قابل درمان بود. جراحی بیماری های مقعدی ترسناک و دردناک به نظر می رسد و دوره نقاهت طولانی دارند. به همین دلیل بسیاری از بیماران از آن امتناع کرده و سعی می کردند با روش های دیگر بیماری را مدیریت کنند.

خبر خوب این است که استفاده از لیزر در درمان این بیماری ها به صورت سرپایی انجام شده و عوارض چندانی برای بیمار ندارد. استفاده از لیزر برای مشکلات مختلفی مانند بواسیر، شقاق و سایر بیماری های مقعدی با بی حسی موضعی صورت گرفته و بیمار تقریبا دردی حس نمی کند. لیزر درمانی بسته به نوع مشکل فرد حداکثر نیم ساعت طول می کشد و نیازی به بستری ندارد. اکثر افراد 24 ساعت بعد از لیزر درمانی می توانند روتین زندگی خود را از سر بگیرند و به سر کار خود برگردند.

در کلینیک التیام نشیمنگاه تمام بیماری های مقعدی توسط افراد متخصص و با استفاده از لیزر انجام می شود. این روش بهبودی 100% بیماری را تضمین کرده و افراد با کمترین عوارض درمان می شوند.

 

خدمات ارائه شده در کلینیک التیام نشیمنگاه

خدمات ارائه شده در کلینیک التیام نشیمنگاه شامل تمام بیماری هایی است که ناحیه مقعد را درگیر کرده و باعث ناراحتی فرد می شوند. در محیط آرام و استریل کلینیک التیام نشیمنگاه تمام الزامات راحتی برای بیمار در بالاترین سطح فراهم است. شما تحت نظر بهترین متخصص و پرسنل درمانی کار بلد از خدمات بهره مند خواهید شد.

پزشک و کادر درمان کلینیک التیام نشیمنگاه تا بهبودی کامل بیمار از او پشتیبانی کرده و کمک می کنند بیمار به نتایج مورد نظر خود که درمان دائمی بیماری است به سرعت دست یابد. خدمات ارائه شده در کلینیک التیام نشیمنگاه در ادامه شرح داده شده است.

 

درمان بواسیر با لیزر

درمان بواسیر با لیزر یکی از موثرترین درمان های موجود است که در کلینیک التیام نشیمنگاه انجام می شود. این جراحی با بی حسی موضعی انجام شده و بدون نیاز به پانسمان و بدون خونریزی رگ های ملتهب و قسمت های بیرون زده ترمیم می شوند. با این روش هیچ آسیبی به مقعد وارد نشده و شما در کوتاه ترین زمان ممکن درمان خواهید شد.

 

درمان شقاق مقعدی یا فیشر با لیزر

درمان شقاق یا فیشر با لیزر یکی از بهترین روش های موجود برای درمان این بیماری است. در این روش با تاباندن پرتو لیزر به محل ضایعه با کمترین درد و خطر بافت های آسیب دیده ترمیم می شوند. درمان شقاق مقعدی با لیزر با بی حسی موضعی انجام می شود و فرد دچار عوارضی همچون بی اختیاری دفع مدفوع نخواهد شد.

 

درمان کیست مویی با لیزر

کیست مویی یک عفونت شایع است که افراد را در سنین مختلف مبتلا می کند. کیست مویی با روش های مختلفی درمان می شود ولی درمان با لیزر کمترین عوارض را داشته و امکان برگشت آن با این روش تقریبا صفر است. این جراحی با بی حسی موضعی انجام می شود و پرتوهای لیزر، عفونت و موی موجود در کیست را طی یک ساعت از بین می برند.

 

درمان فیستول با لیزر

فیستول مقعدی یک بیماری آزاردهنده است که می توان با لیزر به راحتی آن را درمان کرد. در این جراحی بدون برش و خونریزی با بی حسی موضعی فیستول به راحتی درمان خواهد شد. جراحی با لیزر نیاز به بستری شدن ندارد و ترمیم زخم ها نیز با سرعت بیشتری صورت می گیرد. درمان با لیزر به تیغ جراحی نیازی ندارد و پس از درمان به سرعت بهبود می یابد.

 

درمان آبسه مقعدی با لیزر

آبسه مقعدی یک وضعیت دردناک و آزار دهنده است که به دلایل مختلف در ناحیه نشیمنگاهی به وجود می آید. روش های مختلفی برای درمان آبسه مقعدی وجود دارد اما درمان آبسه مقعد با لیزر یک روش جدید و ایمن است. درمان آبسه مقعدی با لیزر توسط بی حسی موضعی طی 20 دقیقه انجام می شود. برخلاف روش های جراحی درمان آبسه با لیزر درد و خونریزی بسیار کمی دارد و بیمار بدون نیاز به بستری مرخص خواهد شد. درمان آبسه مقعدی با لیزر احتمال عفونت مجدد را نیز به صفر می رساند.

 

آدرس و شماره تلفن کلینیک التیام نشیمنگاه

آدرس کلینیک التیام نشیمنگاه مترو صادقیه (آریاشهر)، خیابان ولیعصر، نبش خیابان اعتمادیان، پلاک 35، ساختمان مهرگان، طبقه چهارم، واحد 10 است. مکان کلینیک از نظر دسترسی فوق العاده بوده و به راحتی می توانید آدرس آن را پیدا کنید. شما برای درمان انواع بیماری های نشیمنگاهی می توانید جهت مشاوره به صورت حضوری مراجعه نمایید.

شماره تلفن های کلینیک التیام نشیمنگاه:

09107008902

09107008903

02144972305

واتساپ و دیگر پیام رسان ها جهت ارتباط:

09107008902
09107008903



منبع