آیا سوزاندن پروتئین بعد از کار موثر است؟ یا آیا باید محدودیت های روزانه پروتئین ها را حتی پس از تمرین دوم رعایت کرد؟ : تغذیه

آیا سوزاندن پروتئین بعد از کار موثر است؟ یا آیا باید محدودیت های روزانه پروتئین ها را حتی پس از تمرین دوم رعایت کرد؟ : تغذیه


بنابراین تغذیه اساسی در اینجا ، بدن شما از کربوهیدرات ها به عنوان منبع اصلی انرژی در طول فعالیت و سپس در ذخیره چربی شما در طول ورزش طولانی مدت استفاده می کند. بدن شما از پروتئین به عنوان آخرین راه حل برای تامین انرژی استفاده می کند. بنابراین پروتئین شما در طول تمرینات شدید به عنوان منبع انرژی نمی سوزد.

با این حال ، شما در حین ورزش پروتئین را در عضلات خود تجزیه می کنید ، که باید با خوردن پروتئین بعد از تمرین تکمیل شود ، بنابراین اکثر افراد بعد از تمرین پروتئین تکان داده می شوند تا به ترمیم و عضله سازی کمک کنند.

تا آنجا که محدودیت روزانه پروتئین وجود دارد ، در حالت ایده آل ، همه درشت مغذی ها (کربوهیدرات ها ، چربی ها ، پروتئین ها) باید روزانه منصفانه مصرف شوند ، زیرا بدن شما به طور مداوم غذا را پردازش می کند و ماهیچه ها را بازسازی می کند و به شما انرژی می دهد. امیدوارم این منطقی باشد زیرا این سوال کمی عجیب و غریب بیان شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*