این پادکست جنبه فنی عضله سازی را پوشش می دهد. من در مورد آنچه برای بزرگتر و قوی تر شدن مهمتر است بحث می کنم: هیپرتروفی یا هیپرپلازی؟

اصلا این کلمات به چه معناست؟

خوب ، هیپرتروفی زمانی است که سلول های عضلانی شما بزرگتر می شوند و هایپرپلازی زمانی است که تعداد سلول های ماهیچه ای افزایش می یابد.

دانشمندان مطمئن نیستند که آیا هیپرپلازی حتی در انسان رخ می دهد یا خیر ، اما “م believersمنان” ادعا می کنند که هم هیپرتروفی و ​​هم هیپرپلازی در رشد ماهیچه ها نقش دارند. بنابراین ، به گفته آنها ، شما باید برای تولید هر دوی این پدیده ها تمرین کنید تا در اسرع وقت عضله سازی کنید.

تمرکز بر هیپرتروفی یا هایپرپلازی هنگام تمرین تغییر می کند ، بنابراین این مبحث کاربردهای کاربردی دارد که در این پادکست برای شما توضیح خواهم داد.

در نهایت ، اگر می خواهید از نمایش پشتیبانی کنید ، لطفاً یک بررسی سریع از آن در iTunes بگذارید. واقعاً کمک می کند!

مهر زمان:

4:27 – هایپرتروفی چیست؟

4:46 – اجزای عضله چیست؟

4:56 – هیپرتروفی میوفیبریلار چیست؟

5:16 – هیپرپلازی عضله چیست؟

5:37 – آیا هیپرپلازی در انسان رخ می دهد؟

7:16 – آیا هیپرپلازی وجود دارد؟

8:10 – چگونه هیپرپلازی را در حیوانات القا می کنید؟

9:26 – علم در مورد هایپرپلازی در انسان چه می گوید؟

16:56 – چگونه باعث هیپرتروفی می شویم؟

18:28 – چرا تمرینات پس از شکست باعث هیپرتروفی می شود؟

19:06 – در مورد هایپرپلازی و تمرین چطور؟

20:12 – آیا کشش باعث هایپرپلازی می شود؟

در نمایش ذکر می کند:

مربیگری تک نفره لژیون VIP

نظر شما در مورد این قسمت چیست؟ آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

رتبه بندی خوانندگان

رتبه بندی وجود ندارد