آیا شدت یا حجم برای عضله سازی مهمتر است؟ این موضوع پادکست است و موضوع بحث و مناقشه زیادی بوده است.

اگر از هیئت متخصصان تناسب اندام در مورد شدت در برابر حجم سوال کنید ، جنجال های زیادی می شنوید.

برخی می گویند شما باید عمدتا تمرین کنید و تا جایی که ممکن است روی استفاده از وزنه تمرکز کنید. دیگران می گویند وزنی که استفاده می کنید به اندازه تمرین زیاد و انجام تکرارها نیست.

هر دو استدلال ممکن است قانع کننده به نظر برسد ، بنابراین از کدام روش باید استفاده کنید؟

حتی اگر از حجم یا شدت غافل نشوید الاغ کمی مهمتر از دیگری دلیل آن را در این پادکست خواهید آموخت!

در نهایت ، اگر می خواهید از نمایش پشتیبانی کنید ، لطفاً یک بررسی سریع از آن در iTunes بگذارید. واقعاً کمک می کند!

مهر زمان:

5:17 – چگونه حجم را محاسبه می کنید؟ حجم بار چیست؟

10:34 – بهترین راه برای ردیابی میزان صدا چیست؟

11:36 – شدت چیست؟

14:28 – در طول یک ست چقدر باید به شکست نزدیک شوید؟

15: 33-آیا باید از درصدی از One-Rep Max (1RM) خود استفاده کنید؟

16:32 – آیا حجم یا شدت برای رشد عضلات بهتر است؟

24:31 – آیا برای عضله سازی باید قوی تر و قوی تر شوید؟

27:00 – چقدر باید بلند شوید؟

30:17 – چگونه قوی تر می شوید؟

31:59 – چرا باید به مرور زمان به میله وزن اضافه کنیم؟ چرا افزایش قدرت با عضله سازی ارتباط دارد؟

33: 58-آیا باید ستهای با تکرار بالا انجام دهید؟ آیا ست های تکراری بالا تنش عضلانی را افزایش می دهند؟

38:39 – چگونه باید آموزش خود را برنامه ریزی کنید؟

در نمایش ذکر می کند:

موارد اضافی لژیون را از اینجا خریداری کنید

نظر شما در مورد این قسمت چی بود؟ آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

رتبه بندی خوانندگان

رتبه بندی وجود ندارد