بهترین دستور پخت الگوی الهه سبز سالم

بهترین دستور پخت الگوی الهه سبز سالم


این بهترین دستور پخت البسه سبز سالم است که طعم زیادی به هر چیزی که می پوشید می دهد.

غذای متعادل باید هم از نظر مواد مغذی و هم از نظر خوشمزه بودن متراکم باشد!

یکی از عناصر منحصر به فرد در سیستم بنیادی پنج ما برای ایجاد غذای مغذی ، عامل طعم است ، که شامل افزودن موادی است که غذای شما را خوشمزه و حتی مفیدتر می کند ، از جمله سس ، سس ، ادویه جات و گیاهان دارویی.

تهیه شده با گیاهان تازه ، ماست به انتخاب شما ، آووکادو یا تاهینی ، روغن زیتون و پیاز سبز – این دستور پخت الهه سبز به شیره ، سس ، سس ، ترشی و چاشنی مورد علاقه شما برای تابستان اضافه می شود.

برای پخت دسته ای بسیار مناسب است و در طول هفته به طرق مختلف استفاده می شود.

نحوه استفاده از دستور پخت آن الهه سبز

البته می توانید از پانسمان الهه سبز به عنوان سس سالاد استفاده کنید ، اما می توانید به عنوان یک ساندویچ مخلوط شده ، مخلوط در یک کاسه مغذی ، یک قاشق غذاخوری برای سبزیجات بو داده یا خام ، یک کیک برای کراکر ، یک سس برای کباب کردن ماهی ، مرغ خلاق باشید. یا توفو پخته شده این امکانات بی پایان است و حتی می توانید یک گیاه دیگر را فقط در صورتی که مقدار کمی دارید یا شوید / جعفری / نعناع در خانه ندارید جایگزین کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=ExT0D1kI5BA

FONDATIONAL FIVE FLAVOR FACTOR

اگر در روش ما در انجمن NS تازه کار هستید ، پنج بنیادین فرآیند و سیستم ساده من است تا اطمینان حاصل شود که بدن خود را با غذاهای متعادل تغذیه می کنید تا از هوس ها جلوگیری کنید ، با استرس مبارزه کنید ، خود را تغذیه کنید و از آنچه می خورید لذت ببرید.

در صورت عدم نیاز به مراقبت پزشکی ، هیچ هدفی در این زمینه وجود ندارد ، نیازی به دنبال کردن نیست و نیازی به حذف گروه غذایی نیست. پنج بنیادی همه چیز در مورد سادگی ، تعادل و این است که بتوانید این سیستم را عملاً در زندگی واقعی خود اعمال کنید.

عامل مزه چیست؟

چیزی که ما آن را عامل طعم می نامیم بخشی منحصر به فرد از فلسفه زندگی ما در روش تغذیه ذهن آگاه است – هدف آن این است که رژیم غذایی و عامل لذت غذا را جشن بگیرد.

غذا غذا است و همچنین شادی!

یک راه آسان برای به خاطر سپردن نحوه استفاده از عامل طعم این است که بررسی کنید آیا پنج طعم را ارائه کرده اید ، اینها عبارتند از: شیرین ، شور ، ترش ، تلخ و امامی.

طعم شیرین می تواند به راحتی از کربوهیدرات های شیرین موجود در غذای شما ناشی شود ، نمک می تواند از نمک یا حتی دریا یا چیزهایی مانند کرفس که مزه شور دارند ، ترش از چیزهایی مانند آب لیمو تازه یا خمیر تمر هندی ، تلخ از چیزهایی مانند برگهای سبز تیره ، آروگولا ، سبزی قاصدک ، گریپ فروت و امامی می توانند از قارچ ، سس سویا و خمیر میسو تهیه شوند.

یکی از رایج ترین مکالمات من با مشتریان در مورد آشپزی ، رزرو یا نبود گیاهان تازه برای استفاده در هنگام پخت و پز در خانه است! همیشه تعجب آور است ، اما در واقع واقعاً متداول است که اکثر ما تمایلی به افزودن گیاهان تازه به آشپزی خود نداریم ، این دستور العمل ها را کاملاً از طعم ، بافت و افزودن مواد مغذی افزایش می دهد.

طعم ، بافت و عطر ، سبزی های تازه ماده یک غذای معطر و متعادل هستند. حتی اگر یک افزودنی اختیاری برای برخی از دستور العمل ها باشد ، گیاهان آخرین لمس هستند که همه مواد را به هم متصل می کنند!

آیا گیاهان فواید سلامتی دارند؟

آره! بله ، برگهای گیاهان دارای مواد مغذی زیادی هستند و برخی از آنها دارای مزایای بی نظیری برای سلامتی هستند.

گیاهان همچنین دارای طیف وسیعی از مواد مغذی از ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها تا مواد معدنی هستند. مهم نیست چقدر غذا می خورید ، افزودن سبزی به غذاهای شما می تواند راهی برای افزایش عطر و بهبود تغذیه باشد.

گیاهان یکی از ساده ترین اقلام غذایی هستند که در خانه رشد می کنند و برای مکانهای کوچک و بزرگ مانند آن عالی عمل می کنند. شما می توانید راهنمای دوستانه مبتدیان ما را در مورد چگونگی راه اندازی باغچه خانگی (حتی اگر فضای کمی دارید) بخوانید!

بتاکاروتن

جعفری همچنین منبع خوبی از بتاکاروتن است که ثابت شده است به کاهش خطر حمله قلبی ، سکته مغزی و دیابت کمک می کند.

ضرب سکه

به عنوان مثال ، سکه ها عملکرد مغز و خلق و خو را تقویت می کنند ، مطالعات نشان داده اند که نعناع می تواند به رفع مشکلات گوارشی مانند ناراحتی معده ، نفخ ، گاز و اسهال کمک کند. سکه منبع غنی آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی گیاهی است که می تواند به کاهش استرس اکسیداتیو و التهاب کمک کند.

ویتامین سی.

گیاهان تازه مورد استفاده در این دستور پخت الهه سبز سالم ، شوید ، جعفری و نعناع هستند. همه آنها دارای مشخصات تغذیه ای منحصر به فرد خود هستند ، به عنوان مثال جعفری را مصرف کنید ، سرشار از ویتامین C است که می تواند از سیستم ایمنی بدن ما برای جلوگیری از سرماخوردگی در جلوگیری از سرطان کمک کند. جعفری همچنین منبع خوبی از بتاکاروتن است که ثابت شده است به کاهش خطر حمله قلبی ، سکته مغزی و دیابت کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*