در حین مصرف نباید از چند گرم قند طبیعی (میوه ای) تجاوز کرد ، در حالی که تا حد امکان چربی بدن را کاهش می دهد؟ : تغذیه

در حین مصرف نباید از چند گرم قند طبیعی (میوه ای) تجاوز کرد ، در حالی که تا حد امکان چربی بدن را کاهش می دهد؟ : تغذیه


زمینه:

من تفاوت بین قندهای طبیعی (میوه ها) و قندهای افزوده شده (غذاهای فرآوری شده) را می دانم. AFAIK ، چندین منبع بهداشتی پیشنهاد می کنند کمتر از 25 گرم شکر در روز اضافه کنید. دیگران پیشنهاد می کنند در عوض از قند اضافی در حد 38 گرم در روز استفاده کنید.

من فکر می کنم هر دوی این اطلاعات قابل اعتماد هستند اضافه زوکر اگر بتوانم از آن اجتناب کنم ، بهتر است.

سوالات:

  1. هدف من این است که تا حد امکان چربی بدن را کاهش دهم (حدود 10 درصد چربی بدن را بدست آورید). حداکثر ، چقدر گرم شکر طبیعی باید در روز مصرف شود؟

  2. MyFitnessPal به من پیشنهاد می کند که زیر حد 92 گرم قند بمانم. برای چی؟ آیا این پیشنهاد برای هدف من ، که در س questionال گذشته به آن اشاره کردم ، اصلاً قابل اعتماد است؟

  3. فرض کنید من (به عنوان مثال) آب هلو را با آب میوه گیری برقی ام تهیه می کنم. آیا قندهای طبیعی آب میوه به اندازه کل میوه (هلو) روی بدن من تأثیر می گذارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*