غذاهای بد که برای کاهش وزن مفید هستند

غذاهای بد که برای کاهش وزن مفید هستند


مسافرت رفتن
مسافرت رفتن

گرومپر

گرومپر
گرومپر

عدد سیب زمینی مستقیماً بالاتر از شاخص سیری است. اما نحوه پخت سیب زمینی نیز مهم است: روش پخته شده شما را بیشتر سیر نگه می دارد. اما پخته شده ، با غذای جانبی سالم مانند کلم بروکلی بو داده ، یکی دیگر از گزینه های خوشمزه است. سیب زمینی فاقد گلوتن است ، بیشتر از موز حاوی پتاسیم است و منابع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

مطالعات افرادی که رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین دارند (غذاهایی که قند خون شما را در مدت زمان طولانی افزایش می دهند) مصرف می کنند ، نشان می دهد که ماکارونی متوسط ​​مضر نیست. در حقیقت ، ممکن است شرکت کنندگان هنگام خوردن ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. بیشتر ماکارونی غلات کامل بخورید. هرچه ماکارونی بیشتری استنشاق کنید ، قند خون شما افزایش می یابد.

گهیر

گهیر
گهیر

آجیل ها می توانند چربی و کالری بالایی داشته باشند ، اما برای کاهش وزن لازم نیست آنها را رها کنید. در حقیقت ، مطالعات نشان می دهد زنانی که دو بار یا بیشتر در هفته آجیل می خورند ، حدود 25 درصد کمتر چاق هستند و وزن کمتری نسبت به کسانی که از آجیل اجتناب می کنند ، دارند.

پنیر

پنیر
پنیر

یک مطالعه می گوید که گنجاندن محصولات لبنی کم چرب و پر کلسیم در رژیم های کم چرب شما می تواند به شما در کاهش وزن و حفظ سلامت استخوان ها کمک کند.

قهوه

قهوه
قهوه

یک فنجان قهوه در روز به تنهایی مانع کاهش وزن شما نمی شود. در واقع ، محققان معتقدند که کافئین موجود در قهوه باعث می شود کمتر احساس گرسنگی کنید و کالری بیشتری بسوزانید. اما افزودن شکر و خامه به قهوه می تواند فواید قهوه را کاهش دهد. حتی می توانید با گذشت زمان وزن خود را افزایش دهید.

مسافرت رفتن

مسافرت رفتن
مسافرت رفتن

رژیم غذایی غنی از غلات کامل ، مانند برنج قهوه ای ، در واقع می تواند به شما در حفظ وزن سالم کمک کند. علاوه بر فیبر که به شما احساس سیری می دهد ، ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز نیز دریافت می کنید. و حتی اگر برنج سفید با مصرف مقدار معقول و محدود این فواید را نداشته باشد ، باز هم می توانید بدون نگرانی در مورد افزایش وزن از آن لذت ببرید.

شکلات

شکلات
شکلات

نکته مهم این است که شکلات را به مقدار زیاد و کمی مصرف کنید. شکلات تلخ مملو از آنتی اکسیدان است و مطالعات نشان می دهد که به انسولین در بدن کمک می کند در حالی که احساس گرسنگی را کنترل می کند. این باعث می شود یک دسر ایده آل برای حذف یک وعده غذایی سالم باشد.

پاپ میس

پاپ میس
پاپ میس

پاپ کورن منبع خوبی از فیبر است و به سرعت گرسنگی شما را برطرف می کند ، بنابراین می توانید کمتر غذا بخورید ، به شرطی که با روغن و نمک کمتری تهیه شود.

شیر کامل

شیر کامل
شیر کامل

نوشیدن شیر کامل برای کاهش وزن؟ ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان فکر می کنند ممکن است چنین باشد. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان شیر کامل اغلب باعث افزایش وزن نمی شود و حتی ممکن است به کاهش وزن شما کمک کند. از غذا خوردن در جاهای دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*