میزان قند میوه ها در مقابل سایر غذاهای سالم؟ : تغذیه

میزان قند میوه ها در مقابل سایر غذاهای سالم؟ : تغذیه


همه ما می دانیم که شکر به طور کلی برای انواع مختلف آن برای ما مضر است. اما معمولاً به ما می گویند که “میوه خوب است” و “هر میوه ای که می خواهید بخورید”. هیچ کس هرگز به گرم قند در اسموتی میوه اشاره نمی کند … درک من این است که محتوای قند میوه کامل به دلیل فیبر موجود در آن آزاد می شود.

س questionال من این است – آیا غذاهای غنی از فیبر با محتوای قند مشابه به اندازه میوه های کامل خوب هستند؟ یک موز متوسط ​​دارای 14 گرم قند و 3 گرم فیبر است. یعنی 4.66 قند در هر گرم فیبر. یک مارک گرانولی مستقل دارای 6 گرم شکر در هر وعده و 2 گرم فیبر = 3 قند در هر گرم فیبر است.

اونس به اونس ، آیا این گرانول گزینه ای سالم تر از موز است؟ مثال دیگر: وقتی دانه های چیا (فیبر بالا) به ماست شیرین و شیرین اضافه می شود و نسبت قند: فیبر کمتر از هلو یا موز است ، آیا آن را سالم تر یا سالم تر از میوه های کامل می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*