پیشنهادات مکمل پروتئین: تغذیه

پیشنهادات مکمل پروتئین: تغذیه


بعد از تمرین قدرتی هر روز در میان ، پودر پروتئین را تکمیل کردم و پودر پروتئین را به دیوار زدم. من حدود 6 ماه از جدایه آب پنیر بدون طعم استفاده کردم و چند هفته آن را متوقف کردم زیرا معده ام را ناراحت کرد و باعث فوران های عظیم شد. از آن زمان ، من از پپتیدهای کلاژن غذایی کامل استفاده می کنم ، که بسیار عالی بود ، اما می دانم که در واقع بهترین منبع پروتئین برای افزایش قدرت نیست زیرا حاوی تمام اسیدهای آمینه نیست. من همچنین انواع پروتئین های مختلف جو دوسر را امتحان کرده ام که به نظر من کاملاً ترسناک هستند و شکم من را از بین می برند. آیا کسی پیشنهاد جایگزینی دارد که بیشتر معیارهای زیر را برآورده کند؟

– پروتئین کامل ، غیر لبنی ، به آرامی مخلوط می شود ، طعم آن زیاد نیست ، کربوهیدرات و چربی کمی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*