چرا قند روی میز به اندازه جذب قند آهسته قبل از تمرین خوب نیست؟ : تغذیه

چرا قند روی میز به اندازه جذب قند آهسته قبل از تمرین خوب نیست؟ : تغذیه


اگر قند سفید تصفیه شده / ساده تر از گلوکز انرژی در دسترس است ، چرا از نظر تولید انرژی بهتر از گلوکز سبوس دار یا کربوهیدراتهای ساده (که به نظر می رسد بیشترین توصیه شده هستند) نیست؟

فقط برای رهایی از سوء تفاهم ، من پیشنهاد نمی کنم که از 50 گرم شکر دومینو در گلو قبل از شروع جلسه خود استفاده کنید ، بلکه فقط به این دلیل است که “شهود” من به من چنین می گوید. با این حال ، از نظر تئوریک (از نظریه های کمی که من می دانم) ، من نمی دانم که چرا این ایده لزوماً بد خواهد بود ، به عنوان مثال ، اگر قصد دارید به محض شروع قند شروع به پاشیدن نیرو یا فعالیت شدید سوزاندن سریع انرژی کنید. که زمان آن جهش قطعاً همه چیز را تعیین می کند (سوال بعدی که می خواستم بپرسم).

پاسخ مکرر من به صورت آنلاین دریافت می کنم – “زیرا شکر ارزش غذایی ندارد” پاسخی نیست که من به دنبال آن هستم. من بر اساس این ایده صحبت می کنم که کالری کالری است ، انرژی انرژی است و من می دانم که تغذیه برای عضله سازی ضروری است ، اما چرا این امر به تولید انرژی مربوط می شود؟

از گمانه زنی ها نیز استقبال می شود. لطفاً واضح سازید که در حال انجام گمانه زنی هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*