لوور های سندتراپ را از کجا بخریم؟

دمپر آتش چیست؟ - شرکت تهویه سازه شار عمق ساختار دمپر هوا بُر بین ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتر متعیر می باشد. فریم بین ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتر به دلخواه،متغیر است و عرضِ لبه های دوطرفِ فریمِ این دمپر هوا ۳ سانتیمتر می باشد.این لبه های ۳ سانتیِ فریمِ دمپر هوا باعث ایجاد حالتِ فلنچی در ساختار دمپر هوا شده و در زمان نصب فلنچ کانال های هوا از دوطرف به این لبه ها متصل و تثببت می شود. پ- دمپر ضدحریق:این دمپر با عملکرد جهشی تیغه ها ی خود در اثر عملکرد فیوزی که با احساس حرارت ذوب می شود از امکان عبور اکسیژن به منطقه حریق یا انتقال حریق و شعله در مسیر کانال هوا جلوگیری می کند.این دمپر نیز به دو صورت فیوزدار و موتورایز قابل ساخت و کاربرد می باشد. دمپر هوا ی اسپلیتی به دو صورت دستی و الکتریکی قابل کنترل و عمل می باشد.این دمپر هوا به راحتی تا دمای هفتاد درجه شرایط کاری دارد.ضخامت ورق های مصرفی در دمپر هوا ی اسپیلتی به تناسبِ میزان ابعاد این دمپر هوا قابل تعیین می باشد.در صورت استفاده از ورق روغنی یا سیاه جهت ساخت دمپر هوا ،می توان از پوشش رنگ کوره ای بر سطح آن استفاده نمود.از دمپر هوا ی اسپلیتی در میان انشعابات کانال هوا استفاده می گردد. ​​!

فایر دمپر فیوزی فنردار بلبرینگیهر آنچه که باید در مورد دمپر موتوری بدانید! (از معرفی تا کاربرد) - تهویه سان محدوده ی دمایی و شرایط کاریِ دمپر هوا بُر تا دمای ۷۰ درجه سانتیگراد معتبر می باشد. این آلیاژ زمانی که دمای محیط به بالای ۷۴ درجه برسد؛ ذوب خواهد شد و با کمک فنرهای تعبیه شده، فشاری ایجاد میشود که موجب بسته شدن تیغهها خواهدشد. جهت استحکام هر یک از دهانه های لوله خرطومی صداگیر باید در فاصله سه تا پنج سانتی از هر یک از دهانه های سه راهِ لوله خرطومی صداگیر یک برجستگی به نام رُخ با دستگاه مخصوص ایجاد نمود تا هم ساختارِ گردِ سه راه لوله خرطومی صداگیر بطور کامل گِرد شود و هم هر یک از دهانه های سه راه لوله خرطومی صداگیر مستحکم تر گردد. در فاصله ۳ تا ۵ سانتیِ هریک از دهانه های سه راه لوله خرطومی صداگیر برای استحکام بیشتر و شکل گیریِ مقطعِ کاملِ گرد از یک برجستگیِ گرد بنام رخ استفاده می گردد.این برجستگی یا رخ باید به سمت بیرون باشد که در زمان تداخلِ سه راه به درون ساختار لوله خرطومی صداگیر موجب گیراییِ سه راه به لوله خرطومی صداگیر شده و در زمان عبور هوا از داخل لوله خرطومی صداگیر تحت فشار دمش یا مکش باعث جداییِ سه راه از لوله خرطومی صداگیر نشود.

فرض کار این دریچه ها بر تمایز تنش بین دو محیط است و هوا از اتمسفر تحت فشار اضافی به سمت کاهش جو تنش جریان می یابد و جایگزین هوای تخلیه شده از خانه کم تنش می دمپر هوابر شود . دمپرها هم برای قطع و وصل کردن و هم برای کنترل میزان جریان هوا به کار برده میشوند. باز و بسته کردن و همچنین کنترل میزان جریان هوا توسط دمپر امکان پذیر می باشد، همچنین با تنظیم تیغه های دمپر امکان تغییر جهت جریان هوا میسر می گردد. همچنین با توجه به تنوع مدل ها و ابعاد لوور های ماسه گیر، لازم است تا قبل از خریداری آن ها، حتما از کارشناسان کالا کیوسک، کمک بگیرید و با مشاوران فروش این آنلاین شاپ در ارتباط باشید. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. اما به طور کلی بهتر است بدانید که قیمت تمامی کالا ها با توجه به سایز ، مدل و مواد اولیه ی به کار رفته در تولید آن ها مشخص می شود و بهترین راه برای استعلام قیمت به روز تمامی کالا ها تماس مستقیم با شرکت و یا فروشگاه مورد نظر می باشد چرا که قیمت ها همواره در حال تغییر هستند. یکی دیگر از موارد استفاده از لوله خرطومی صداگیر در ماینر انتقال هوای سرد به قسمت جلویی فن میباشد تا دستگاه به بهترین حالت کار کند.در این حالت بهتر است از یک هواکش برای خنک کردن دستگاه استفاده شود.

ترمینال حجم متغیر تک کاناله گرد

لوله خرطومی برزنتی معدنی در شاخه های ۶ و ۱۰ متری تولید و بسته بندی می گردد. ۸- لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف عموما به صورت شفاف و بی رنگ تولید می شود، اما به درخواست مشتری امکان تولید این محصول به رنگ مشکی نیز وجود دارد. با نصب دمپر در مسیر کانال یا ورودیهای هوا، امکان تنظیم فشار یا قطع و وصل هوا وجود خواهد داشت؛ درست شبیه کاری که شیر آب انجام میدهد. این نوع از دمپر موتوری می توانند از ترموستات فرمان بگیرند یا مجهز به سنسور فشار هستند و یا یک کلید معمولی برای قطع و وصل دارند. بهکمک دمپر، امکان تغییر جریان هوا یا قطع و وصل آن فراهم میشود؛ بنابراین باید در مسیری که هوا جریان دارد؛ نصب شوند. در این صورت افت فشار فیلتراسیون نیز باید در طراحیها لحاظ شود. به همین دلیل برای تهیه آن باید از کشورهای اروپایی وارد شده و این امر موجب بالا بودن قیمت دمپر و اتلاف هزینه و زمان میشد. در این حالت، تا فاصله دو متر در بخش بالایی کانال سیستم لمینار فلو – شرکت تهویه سازه شار هوا عبور نمیکند. این دریچه دسترسی تاسیسات از زیباترین و پر فروش ترین نمونه ها میباشد که در دو نوع تک گل و دو گل تولید میگردد .در حقیقت عمل مکش هوا از طریق شیارهای پله ای انجام میشود واگر نیاز به مکش بیشتری باشد از شیار پله ای دو قلو استفاده میشود .این پله ها یا گل ها هم در حاشیه و هم در قسمت داخلی درب دریچه طراحی و اجرا میگردد.