چرا برند اکلادو، بهترین محصولات پوستی را دارد؟


پوست سالم و درخشان، کلید اعتماد به نفس در زیبایی است. برند اکلادو به دلیل درمان‌های جوان‌سازی و ضد پیری پوست شناخته شده است. Eclado راه‌حل‌های موثری برای مسائل مختلف در حیطه‌ی مراقبت از پوست ارائه می‌دهد و با ترکیبات گیاهی و ارگانیک، در کنار فناوری مرتبط با علوم پوست، زیبایی و سلامت را به پوست شما هدیه می‌دهد. این برند به شما اجازه می‌دهد چه در سالن‌ها و کلینیک‌های پوست و چه حتی در خانه، بهبود قابل توجهی در سلامت پوست‌تان ایجاد کنید.

شیوه درمانی کاملا موثر برند اکلادو

موسسه تحقیق و توسعه ECLADO، به طور مداوم در حال تحقیق در مورد مواد تشکیل‌دهنده برای حل ایمن‌تر و موثرتر مشکلات مختلف پوستی است. این برند فوق‌العاده راه‌حل‌های مراقبتی سفارشی برای هر مشکل پوستی ارائه می‌دهد و خیال شما را از بسیاری جهات راحت خواهد کرد. اکلادو توانسته است رضایت زیباجویان خود را در زمینه‌ درمان و مراقبت پوست به دست آورد.

درمان‌های فشرده پوست Eclado با فناوری میکرو برای به حداکثر رساندن نفوذ انجام می‌شود. در حقیقت ذرات میکرو را وارد پوست کرده و آن را الاستیک‌تر و هیدراته‌تر می‌کند و در نتیجه پوستی سالم‌تر برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

ترکیبات و خواص فوق‌العاده‌ی برند اکلادو

برند اکلادو در تمامی محصولات خود از مواد گیاهی و عصاره‌های طبیعی مانند جینسینگ، چای سبز، آلوئه‌ورا، ریشه شیرین‌بیان و … استفاده می‌کند. تمامی این ترکیبات، سرشار از مواد مغذی هستند، پوست را ترمیم و تغذیه می‌کنند و باعث سلامت و درمان هرچه بهتر آن می‌شوند.

برند اکلادو، محصول کدام کشور است؟

اکلادو، یک برند کره‌ای و معروف در زمینه محصولات مراقبت از پوست است. همانطور که احتمالا شنیده‌اید، محصولات پوستی کره جنوبی، به دلیل اثربخشی فوق‌العاده در سراسر جهان معروف هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند. برند اکلادو نیز از این قاعده مستثنی نیست و کیفیت آن ثابت‌شده است.

آیا فقط افراد متخصص و بیوتی تراپیست‌ها می‌توانند از محصولات اکلادو استفاده کنند؟

خیر. برند اکلادو محصولات پوستی مراقبتی و درمانی دارد. تمامی لاین‌ها کامل و تخصصی هستند و طیف گسترده‌ای را تشکیل می‌دهند که در حوزه‌ مصرف شخصی یا مصرف بیوتی تراپیست‌ها قابل استفاده‌اند.

بیش از ۱۴۰ محصول شامل شوینده، پاک‌کننده، تونر، ضدآفتاب، لایه‌بردار، آبرسان، مرطوب‌کننده، کرم ماساژ، کرم دور چشم، ماسک‌های تخصصی و به طور کلی تمامی محصولات پوستی را می‌توانید در این برند پیدا کنید. از طرفی ابزارهایی مانند میکرونیدلینگ، دستگاه گواشا، دستگاه ریوا و … را نیز شامل می‌شود. در نتیجه چه در خانه و چه در کلینیک‌های تخصصی پوست می‌توانید از فواید محصولات این برند بهره‌مند شوید.

پرطرفدارترین محصولات برند اکلادو

پودر آنزیمی اکلادو

پاک‌کننده‌ای ۲ در ۱ که پوست را لایه‌برداری می‌کند و کثیفی‌ها را از عمق منافذ پوست پاک می‌کند. استفاده از پودر آنزیم اکلادو پوست را آبرسانی و رطوبت‌رسانی می‌کند و در نهایت از داشتن پوستی تازه و شاداب لذت خواهید برد. محتویات اصلی پودر آنزیم اکلادو: اسکوربیک اسید، پاپایا، بتائین، آلانتویین، آربوتین

 

کرم سل مموری اکلادو

اگر به دنبال پوستی شاداب‌تر، روشن‌تر، محکم‌تر و هیدراته‌تر هستید، به کرم سل مموری اکلادو ۳۰ روز فرصت دهید تا پوست شما را کاملا متحول کند! این کرم منحصر به فرد دارای بافت پودینگ سبکی است که کمک می‌کند پوستی صاف داشته باشید.

تونر روشن‌کننده و ملیزر اکلادو

این تونر که حاوی نیکوتین آمید و ماده ثبت شده ELL-7 White است پوست را به طور عمقی پاک می‌کند، خاصیت روشن‌کنندگی دارد و از ایجاد لک جلوگیری می‌کند. به علت خاصیت رطوبت‌رسانی، به افرادی که پوست خشک و کم‌آب دارند پیشنهاد می‌شود.

کرم دور چشم رینکی اکلادو

این کرم دور چشم اکلادو، بافت سبکی دارد و به سرعت جذب می‌شود. کلاژن گیاهی و ویتامین B3 موجود در آن، باعث تقویت بافت پوست دور چشم می‌شوند و خاصیت ارتجاعی آن ناحیه را بهبود می‌بخشند. کرم دور چشم اکلادو برای افراد مستعد میلیا هم مناسب است.

سرم روشن‌کننده ملیزر اکلادو

محصولی بسیار قوی که به مبارزه با تیرگی‌های پوست می‌رود. پوست را به طور عمیق آبرسانی می‌کند و سلامت، شفافیت و درخشندگی را به پوست هدیه می‌دهد. تمامی افراد با هر نوع پوستی می‌توانند از سرم روشن‌کننده ملیزر اکلادو استفاده کنند. حاوی Ell-7 White بیزابولول و کامپلکس Aqua Radiance و ترکیبی اختصاصی از عصاره هفت میوه تازه و تخمیر لاکتوباسیلوس برای افزایش درخشندگی پوست و دستیابی به چهره‌ای سالم‌تر!

ضدآفتاب اویل فری اکلادو

اگر روتین پوستی کاملی داشته باشید، اما از ضدآفتاب استفاده نکنید، تلاش‌هایتان هیچ می‌شوند! ضدآفتاب اویل فری اکلادو، فاقد چربی است و برای انواع پوست و به خصوص پوست‌های چرب مناسب است. یک انتخاب منحصر‌به‌فرد که با رادیکال‌های آزاد مبارزه و از ایجاد چین‌و‌چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. جذب رطوبت پوست را بالا می‌برد و التهابات پوستی، قرمزی و لکه‌های تیره را کاهش می‌دهد. محتویات اصلی این ضدآفتاب محبوب اکلادو: آلوئه‌ورا، پنتنول، آلانتویین، هیالورونیک اسید، عصاره‌ی گیاه شیرین بیان

کرم ماساژ گیاهی اکلادو

ماساژ صورت، از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. با کمک کرم ماساژ اکلادو، می‌توانید پوست خود را آبرسانی و رطوبت‌رسانی کنید و شرایط کلی آن را بهبود بخشید. این محصول آرامش‌بخش است و تنش را از پوست شما دور می‌کند. محتویات اصلی کرم ماساژ گیاهی اکلادو: روغن هسته زردآلو: کاهش قرمزی پوست، روغن هسته جوجوبا و اسانس روغنی طبیعی: بهبود شرایط پوست، عصاره اسطوخودوس: مرطوب کننده‌ی پوست، آلانتوئین: آرامش بخش پوست

کرم خاویار اکلادو

بافت سبک و نرمی دارد و به راحتی به عمق پوست نفوذ می‌کند. بسیار مغذی است و با تحریک تولید کلاژن و رطوبت‌رسانی بالا، پوستی صاف و حجیم به ارمغان می‌آورد. محتویات اصلی این کرم: عصاره خاویار، پروتئین گیاهی، استیل هگزا پپتید ۸

ماسک آرام‌بخش سوتینگ اکلادو

ماسک سوتینگ اکلادو یکی از پرطرفدارترین محصولات آبرسان و تسکین‌دهنده است. این ماسک فوق‌العاده برای انواع پوست‌های خشک، چرب، ملتهب، آسیب‌دیده و … مناسب است. عصاره‌های گیاهی این محصول به خوبی پوست را تسکین می‌دهند و آسیب‌های آن را به حداقل می‌رسانند. از طرفی پوست را آبرسانی و چربی آن را کنترل می‌کند که همین منجر به پیشگیری از بروز آکنه می‌شود. محتویات اصلی ماسک آرام بخش سوتینگ اکلادو: هیالورونیک اسید و آلژین، آلانتوئین، عصاره ریشه شیرین بیان

 

قدم در مسیر سلامت هرچه بیشتر پوست با تیم «الا بیوتیفای»

مسیر مراقبت از پوست، مسیر دشواری نیست؛ به شرط آن‌که از افراد متخصص و محصولات باکیفیت و موثر کمک بگیرید. «الا بیوتیفای» تیمی متخصص و متعهد در حوزه مراقبت از پوست است که بهترین مراقبت‌ها و درمان‌ها را برای نیازهای پوستی شما ارائه می‌دهد. همراهی ما با شما، فقط به فروش محصول ختم نمی‌شود و سعی‌مان بر این است تا دانش و آگاهی شما را نیز در این زمینه بالا ببریم.

پیشنهاد می‌شود برای مشاهده‌ی قیمت‌ها و خرید محصولات اکلادو، به سایت الا بیوتیفای مراجعه کنید. ما همواره به‌روزترین محصولات و قیمت‌ها را در اختیار شما عزیزان می‌گذاریم. همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره، اقدام کنید تا بهترین و موثرترین خرید را به منظور سلامت و زیبایی هرچه بیشتر پوست خود داشته باشید.



منبع